preloaded image preloaded image preloaded image preloaded image preloaded image preloaded image

Jeg har fortrudt min bestilling, kan jeg nå at afbestille?

Hvis ordren ikke er pakket kan du selvfølgelig afbestille den. Ret henvendelse til kontakt@like2buy.dk. OBS Vi pakker din ordre så hurtigt som muligt, så skriv så hurtigt som muligt. Hvis pakken allerede er blevet sendt, kan du lade den gå retur til os ved enten at lade den ligge hos pakkeshoppen, eller nægte modtagelse.


Kan jeg bestille til udlandet?

Fra Like2buy.dk kan du kun bestille inden for Danmarks grænser, og desværre ikke til Grønland og Færøerne.


Kan jeg ændre noget i min ordre efter jeg har bestilt?

Hvis ordren ikke er pakket, kan du selvfølgelig ændre din ordre. Det bedste er at skrive til kundeservice på kontakt@like2buy.dk. OBS Vi pakker din ordre så hurtigt som muligt, så ret henvendelse så hurtigt som muligt.


Hvad gør jeg hvis jeg ved en fejl har skrevet en forkert adresse ind?

Hvis ordren ikke er pakket, kan vi nå at rette dette. Det bedste er at kontakte kundeservice på kontakt@like2buy.dk. OBS Vi pakker din ordre så hurtigt som muligt, så ret henvendelse så hurtigt som muligt. Ellers bliver pakken desværre sendt med de fejlagtige oplysninger, og der kan derfor blive problemer med leveringen.


Kan jeg vælge en anden leveringsadresse?

Ja, det er muligt at vælge en anden leveringsadresse, når du ligger bestillingen.


Jeg glemte at anvende min rabatkode, hvad gør jeg?

Kontakt os på kontakt@like2buy.dk og oplys rabatkoden, så kan vi trække den fra i din ordre efterfølgende.


Hvordan anvender jeg min rabatkode(r)?

Du skal skrive rabatkoden ind øverst på betalingssiden. Har du flere end 2 rabatkoder, du gerne vil anvende i samme ordre, da kontakt os på kontakt@like2buy.dk, så trækker vi rabatkode nummer 2 fra din ordre.